Wednesday, April 10, 2013

Balik Lambat

harini Rabu 10/4/2013 . hmm sedih sikit mood harini . mana tak nyaa , Tan and Apek dah gerak balik . Tan paling awal , time aku tgh exam td dia gerak . then aku keluar sejam awal td . takpernah aku keluar exam awal . hahaa . pastuu Apek pulak gerak balik . sebelum dia gerak , dia dtg bilik bawak anak buah dia si Raiyan Iskandar . sumpah chomelll gilerrr baby tuu . baru 5 bulan . putihgebu jee takmacam Apek yg dia kena panggil Paktam nanti . hahaa . sesuai sgtt ..

text Capit dia kata dia gerak dlm pukul 1 nanti . duhhh semua nak balik daa . lagi sedih laa aku naknak bila hati pe sume tgh rasa tenang jee dgn dia . ye laa dia takde laa mcm yg lain , kira dia pandai laa cover sikit , sopan sikit . mcm akuu .. hahaa .

lepas nii tinggal aku mal and nas . si nas nii takreti nak balik ke apa woihhh ? dah laa menumpang bilik org . dah tuu dok dlm bilik nii buat aku stress jek dgn lagu tekno mengarut dia tuu . dah laa pasang cucuk speaker sekuat alam . saborrr je laa .

hmm . no idea laa nak cakap apa lagi . hati nii pun dah sampai ke rumah . tunggu masa nak balik jee .

#B2PJ , Merengue-Guy

No comments:

Post a Comment