Sunday, April 28, 2013

Ada Yang Membaca :3

first of all , thankyouuuuuuuu muchmuch pasal sudi jenguk singgah lawat ziarah datang dan yg seangkatan dgnnyaa laa ke blog saya yg buruk wa hodoh nii .

seperti yg anda sedia maklum , blog ini adalah dibawah kawalan seorang yg mereng . bahaya kan ? jadii anda TERAMAT AMATLAH dinasihatkan supaya  belajar utk bersabar dan pasrah apabila/setelah membaca catatancatatan mengarut saya inii .

*nampak tak .. belum apa2 dah poyo puyus .. taksadar diri betul empunya diri yg mereng lagi senget ini*

saya juga nak meminta maaf kepada anda jika anda secara tidaksengaja yg disengajakan terdetect apaapa kesalahan dan kesilapan dlm catatan mengarut saya ini . almaklumlaa saya nii hanyalah sekadar newbie newborn dlm dunia blogging nie .

*booooo .. newbie lah sgt .. kau memang poyo laaa mereng !!!*

katakata maaf saya juga adalah bertujuan utk mengcover balik ketypoan ketypoan yg terdapat dlm manamana catatan saya .

*typo itu seni*

hahahaa .

saya menaip entry saya apabila saya sedang mempunyai masa yg terlampau lapang sehingga rasa bodoh sgt pasal sbnrnyaa ada lagi bnyk benda lain saya kena buat , tp saya lebih cenderung utk membuat entry baru sahaja instead of buat bendabenda yg lain tuu .

*ye saya sendiri tak faham apa yg saya taip ini . takpa biarkan , asalkan entry nampak penuh*

entry saya mungkin tidak menarik seperti entry2 yg ada dalam blogblog blogger lain yg lebuh pakar arif dan profesionalee drpd saya dlm kancah perblogginan ini . hal ini adalah demikian kerana kebanyakan (semua sebenarnyaa) tidak mengandungi sebarang gambar mahupun lainlain media . ye laa , entry ditaip menggunakan software yg dibekalkan oleh Mr Goog melalui Mr Andro saya yg takberapa nak mahal nii . so pahampaham je laa yee .

*saya akui buat entry baru gunakan laptop lappy atau pc lebih menarik tertarik kau memang tembam*

so disebabkan skrg saya tgh ketandusan idea utk taip apa lagi dalam entry yg super mengarut ini , jd sampai di sini sajalah pertemuan kita utk kali ini . *cewahhh*

insyaAllah dilain waktu dilain masa akan saya buat entry baru , dan jika diberi keizinanNya saya akan perbaiki mutu dan kualiti pertaipan entry2 saya yg akan dtg . #maybe letak gamborrr sekali :)

akhirul kalam ,
#CeritaSiniHabisSiniLaaEhh .

maasalamah , wailaliqa' .

No comments:

Post a Comment