Thursday, May 9, 2013

'Seronoknyaaaa Habiskan Cuti di Rumah Sahaja'

tgk tajuk pun dah tahu . cuti sem duabulan aku habiskan hanya dgn duduk kat rumah jea . rumahku syurgaku :)

syukur jugak ada kawankawan yg sangatsangat memahami , diorang.tahu aku suka duduk rumah terperappp jea .. so thats why laa diorang keluar jalanjalan happyhappy seronokseronok enjoyenjoy g makan ramairamai , lepaklepak , tengokwayang , mainboling apa sume tak ajak aku . kalau diorang ajak mesti aku taknak ikut . yelaa kan aku sukaaaaa sgt duk rumah terperap je takbuat apa2 aktiviti dgn diorang kan . lagipun aku mmg takda life . so memang patutpun diorang sikit pun takajak aku .

and diorang pun percaya pada aku , kalau nakbuat apa2 event ke program ke , mmg diorang akan suruh aku buat itu dan ini . aku yg akan plan semuanyaa . terserlah sgt kan bakat jadi planner aku nii . and yes , aku sukaaaa sgt buat bendabenda nii . walaupun selalunyaa program yg aku kena plan tuu tak jadi , kena cancel laa kena tangguh laa apa laa , tp aku tetap bangga pasal aku mampu jadi planner yg baik . hahahahahaha .

so tu je laa entry kali nii . entry utk berbangga diri . ehh jap .. salah type .. 'berbangga diri' ... i love myself . thank to all my supportive friends yg selalu mengaku aku sahabat terbaik diorang . takda yg terbaik selain aku ! haahahaha

bongkak sungguh kan ? well thats me :)



































































































































































































































































































































































































































































































#yes berjaya luahkan apa yg terpendam dgn cara dan budaya melayumoden : perli ...

hanya berharap sakit di hati cepat terubati . kalau takboleh diubati biarkan hati ini mati sendiri .

No comments:

Post a Comment